Wanneer je regelmatig je tijd spendeert op sociale media zoals Facebook, dan is de kans groot dat je weleens wat van ze gezien hebt. De zogenaamde “Klantenservice” was voorheen altijd vaak actief op Facebook om jan en alleman te helpen met hun problemen die de desbetreffende bedrijven niet op wisten te lossen. Er zit natuurlijk een grappenmaker achter die mensen lekker aan het opjutten is door héél foute antwoorden te geven op vragen en klachten waardoor het alleen maar erger wordt. Vaak zie je dat mensen ze al kennen en er dus niet meer in trappen. Maar gelukkig zijn er nog genoeg onwetende die denken dat ze écht met de service van het desbetreffende bedrijf te maken hebben.
Er kwam eens een Christelijke Opvoedcoach bij de Klantenservice…
Wanneer je op Facebook zoekt naar een klantenservice van een bedrijf, dan is de kans groot dat je ook nog eens op deze trollenpagina terecht komt. Er zijn dan ook een heleboel mensen die de chat openen om te vragen waar hun pakketje blijft, wat de openingstijden zijn of gewoon om iets te vragen. Ronald wilde gewoon wat vragen, maar degene achter de desk op dat moment zag dat hij een Christelijke Opvoedcoach is. Informatie genoeg dus om een interessant gesprek met Ronald aan te gaan die hij niet aan ziet komen:
Zie ook: “Thobias” wordt pislink ná antwoord van Basic Fit-Klantenservice op klacht!