Temptation Island is een programma waar je van kunt houden, of iets wat je verschrikkelijk vindt om te zien. Om een korte uitleg te geven over het programma. Hierin gaan vier koppels een wat genoemd wordt “ultieme relatietest” aan door veertien dagen lang, gescheiden van elkaar, door te brengen in het gezelschap van een aantal verleiders en verleidsters op een tropisch eiland. Er is avond na avond een open bar. Er zijn dates op exclusieve plekken en bij het kampvuur krijgen de partners beelden van elkaar te zien. De centrale vraag is of hun relatie sterk genoeg is en ze de verleidingen kunnen weerstaan. De deelnemers die meedoen zijn vaak allemaal dezelfde typetjes. Veel sportschoolbezoeken, zonnebanken en een hoop botox. De meeste deelnemers gebruiken het programma dan ook om meer volgers op social media, zoals Instagram, te krijgen. Hier kun je namelijk aardig mee verdienen.
Temptation Island-‘bekendheid’ krijgt haar zin niet
Het is tegenwoordig niet heel bijzonder meer wanneer je 10.000 of zelfs 100.000 volgers hebt. Wanneer je echt een beetje geld wil verdienen dan zul je toch echt honderduizendén volgers moeten hebben. Wat veel ‘influencers’ doen wanneer ze een beetje volgers bij elkaar hebben geraapt is gratis producten scoren. Dit doen veel bedrijven vaak in ruil voor promotie. Een nieuwbakken ster van Temptation dacht haar slag te slaan door bij een tattooshop aan te kloppen voor een gratis tatoeage. De eigenaar van de tattooshop had echter geen goed woordje voor haar over:
Via Juicechannel