PostNL krijgt jaarlijks zo’n 5000 klachten over de pakketbezorging. Dan lijkt veel, maar volgens hun eigen website verwerken ze zo’n 11 miljoen poststukken per dag. Dan vallen die klachten nog wel mee kunnen we wel stellen. Wanneer je pakketje een keer een dag te laat komt, dan is dat natuurlijk vervelend. Maar aan de andere kant, er zijn niet veel landen waar je er vanuit kunt gaan dat je binnen één dag je pakketje hebt. We kunnen onszelf duswel gelukkig prijzen met dit kleine landje en de snelle bezorging. Maar tóch kunnen we wel reden tot klagen hebben, zo nu en dan. Bijvoorbeeld wanneer je pakketje niet bezorgd kan worden omdat je niet thuis komt en de bezorger het door je raam heen smijt.
PostNL briefje: “Ik heb iets omgestoten”
Deze mevrouw kreeg het volgende, super vriendelijke, briefje in haar bus: “Het spijt me zeer. Maar ik wou het pakketje heel voorzichtig door het raam heen doen. Maar toen heb ik iets omgestoten. Als er iets kapot is spreek mij dan aan de volgende keer.” Nou, laten we eens kijken of er iets omgestoten is in de keuken:
Zie ook: De reden dat je je PS5 niet laat bezorgen voor deze bezorgdienst!