De reden dat je je PS5 niet laat bezorgen voor deze bezorgdienst!

Vanaf 19 november zullen we allemaal los kunnen gaan met onze gloednieuwe PS5. De nieuwste versie van de Playstation is verkrijgbaar als pre-order voor ongeveer 500 euro en deze maand kunnen we er eindelijk mee aan de slag. Maar zelfs wanneer je een pre-order hebt kunnen plaatsen kan er altijd nog iets mis gaan. Je hebt vast weleens meegemaakt dat je pakketje “zoek geraakt” is bijvoorbeeld. Dan zul je toch wel flink balen omdat je die complete week natuurlijk hebt vrijgehouden om te gaan gamen. Maar ook wanneer je pakketje niet zoek geraakt is, kan er nog genoeg fout gaan tijdens de bezorging van jouw pakket. Bijvoorbeeld wanneer de bezorging in handen is van deze bezorgdienst!

“Je PS5 ligt na 3 pogingen op je balkon!”

Dan is de dag eindelijk daar, je gloednieuwe Playstation komt eraan. De bezorging is over een uurtje, dus jij wil nog even snel snacks in gaan slaan zodat je straks ongestoord kunt gamen. Maar dan is de pakketdienst er ineens eerder, wat nu. Jij bent weg, zij staan voor je deur. Dan zullen ze toch wel even bij de buren aanbellen, toch? Nou, deze bezorger heeft een ander “geniaal” idee in gedachte:

Zie ook: Vacature van Toiletbedrijf met topsalaris: ’90 dagen betaald bouten’!