Wanneer je bij de klantenservice van een groot bedrijf werkt dan kan het goed zijn dat je ook de social media mee mag pakken. Daar staan vaak ellenlange lijsten met klachten en vragen op je te wachten dus je hebt altijd wat te doen. Ada had een vraag aan de Albert Heijn. Ada zoekt namelijk een recept met ‘Spenaazie’ maar heeft zelf wel wat beters te doen dan zelf een recept zoeken. Daarom vraagt ze maar om hulp van de Appie. En natuurlijk is de medewerker achter de social media niet te beroerd om even in te springen. Ada heeft Kev aka ‘Popei’ op bezoek en die wil nu eenmaal ‘Spenaazie’ dus kom maar door met die recepten!
Ada vraagt Albert Heijn om ‘Spenaazie’ recepten maar loopt vast!
Op goed geluk plaatst ze haar vraag/opdracht en niet veel later krijgt ze al een antwoord van Janneke van de AH. Janneke besluit maar even om de woorden van Ada te blijven gebruiken en alat weten dat ze via haar link naar ‘Spenaazie’ recepten voor kleine Kev aka ‘Popei’ kan zoeken. Ada bedankt Janneke nog even vriendelijk en gaat dan snel aan de slag met de tip van Janneke. Maar tot haar grote schrik heeft de Appie helemaal geen recepten voor ‘Spenaazie’!
Zie ook: Bianca met de grond gelijk gemaakt door Albert Heijn na haar klacht!
(via The Best Social Media)