Bianca met de grond gelijk gemaakt door Albert Heijn na haar klacht!

Wanneer je op Facebook gaat klagen bij grote bedrijven, dan kan dat via een privébericht. Maar er zijn genoeg mensen die hun klachten op de openbare pagina’s plaatsen, waar de rest van de wereld mee kan lezen. Sommige bedrijven zijn niet héél consequent wanneer het gaat om reageren op de klachten op deze pagina’s. Daardoor zijn er ándere pagina’s die daar lekker op in gaan haken. Je kent ze vast wel, de gasten achter de pagina van ‘De Klantenservice’. Deze gasten helpen grote bedrijven een beetje met het afhandelen van vervelende klachten door zelf in te springen als de klantenservice. En dat hebben ze dus ook weer mooi gedaan bij Bianca en haar klacht bij de Albert Heijn.

Bianca gaat nooit meer naar de Albert Heijn!

Bianca had namelijk een lasagne gehaald voor in de oven. Lekker makkelijk natuurlijk, maar dan moet je hem niet te lang in de oven laten staan. Dan gaat het uiteraard aanbranden. Maar Bianca besloot de Appie hiervan de schuld te geven. Gelukkig is De Klantenservice daar om de Appie eventjes uit de brand te helpen. We gokken dat Bianca haar boodschappen voortaan bij de Jumbo zal gaan halen:

Zie ook: Tele2 reageert op een klacht van Samantha maar maakt giga-blunder!

Albert Heijn
(via ‘De Klantenservice)