Je moet er maar zin in hebben om iedere dag de gehele dag klachten af te handelen van boze klanten. Wanneer je bij PostNL werkt dan krijg je daar als klantenservice veel mee te maken. Aangezien de bezorgdienst zo ongeveer heel Nederland wel als klant heeft, kun je dus ook een hoop klachten verwachten. In december, dé maand van bestellen en Black Friday et cetera, moet deze bezorgdienst dan ook ruim 1 miljoen pakketjes pér dag leveren. Dat is een hoop. Het is dan ook niet zo gek dat er zo nu en dan wat vertraging op kan lopen. Ook bezorgers werken zich natuurlijk een slag in de rondte en dat kunnen behoorlijk lange en zware dagen worden. Wanneer je nog 300 pakketjes moet afleveren, dan ga je niet bij iedere deur 3 minuten staan wachten tot iemand open doet. Anders ben je nog tot 3 uur in de nacht bezig met het leveren van je pakketjes.
“PostNL, fakka met jullie?”
Helaas heeft niet iedereen altijd door hoe druk de bezorgers het hebben. Wanneer je er dus 3 minuten moet lopen voordat je bij de voordeur bent, dan moet je een kleiner huis kopen. In ieder geval besloot iemand bij de klantenservice van PostNL te reageren in de taal die begrepen wordt door de klant. Deze drerrie zal voortaan wat sneller naar de voordeur komen:
Zie ook: PostNL-bezorger laat ravage achter bij pakketbezorging door het raam!