Wanneer je een pakketje bestelt dan kun je vaak op de website al zien wanneer je je pakketje ongeveer kunt verwachten. Wanneer een website zegt binnen 1 dag te leveren, dan bestel je wanneer je de volgende dag ook thuis bent. Maar wanneer je een dagje aan het uitwaaien bent op het strand, dan kies je een andere bezorgdatum. Maar we weten ook allemaal dat PostNL niet altijd op de dagen en tijden weet te leveren als dat jij met de webshop hebt afgesproken. Wanneer de levertijd telkens uitgesteld wordt, dan kan het dus voorkomen dat je niet meer thuis bent. Ook wanneer je pakketje één, twee of meerdere dagen later komt kan het ook voorkomen dat jij nét op die dag wél aan het uitwaaien bent op het strand. Dan is er natuurlijk niemand de schuldige, maar de bezorger staat wel voor een dichte deur.
Boze PostNL-bezorgers met boze briefjes!
En voor bezorger is het natuurlijk ook hartstikke vervelend om de hele dag voor dichte deuren te komen staan. De pakketje moeten dan officieel afgegeven worden bij buren of pick-up point waar jij dan je pakketje af kunt halen. Maar gezien de gigantische drukte bij bezorgers is dat niet altijd een extra taak die welkom is. Dat zorgt ervoor dat je een boos briefje krijgt. Het Instagram-account ‘We hebben u gemist’ houdt die prachtig voor ons bij:
Zie ook: PostNL-bezorger heeft dag van zijn leven wanneer deze dame open doet!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.