Abbey Hoes kennen we inmiddels allemaal wel in Nederland. In ieder geval weer de mannelijke helft van ons land direct over wie we het hebben. Abbey is bekend geworden door haar werk als zangeres en actrice waarbij ze op haar twaalfde al haar debuut maakte in een Roosvicee reclame. De brunette heeft aan verschillende series en films meegedaan en heeft voor haar deelname aan ‘Nena’ zelfs een Gouden Kalf gewonnen. Een paar jaar later wist Abbey nóg een Gouden Kalf in de wacht te slepen met haar rol in Petticoat. Al met al een vrij bloeiende carrière waar menig acteur en actrice stik jaloers op zal zijn. Maar daar blijft het natuurlijk niet bij. Nu komen we op het deel waar de mannelijke helft van Nederland haar van kent, FHM. Abbey is dit jaar namelijk verkozen tot ‘De mooiste vrouw van Nederland’. De shoot kun je op YouTube opzoeken.
Abbey Hoes gaat speeltjes testen!
Wie Abbey op social media volgt, voornamelijk Instagram, weet dat Abbey niet vies is van een zwoel kiekje op zijn tijd. Vandaar ook dat de actrice verkozen is tot een van de meest begeerde vrouwen van ons landje. Abbey is daarom gevraagd door een bedrijf dat speeltjes produceert om als ambassadeur te komen werken. Samen met Tess Duinker gaat Abbey dus volwassene speeltjes vertegenwoordigen. In een video op Instagram weten Tess en Abbey dit groots te verkondigen. Abbey en Tess schrijven: “Wij zijn vanaf nu generation Easy ambassadeurs. Dat betekent niet dat we nu ineens met speeltjes in de weer gaan (nouja, niet op camera dan…) En ook niet dat we gelijk uit de kleren gaan voor jullie… Of nou ja, misschien soms…” Hier de volledige video van de dames:
Zie ook: Vermeend slachtoffer van Thijs Römer reageert genadeloos op carrière-pauze!