Verslaving op werkvloer LINDA. brengt Linda de Mol nóg dieper in de problemen!

Linda de Mol heeft sinds 2003 haar eigen tijdschrift genaamd LINDA. Dit mediabedrijf heeft echter met behoorlijke ongezonde bedrijfscultuur. Verslavingen heb je natuurlijk in allerlei vormen, achter de schermen bij LINDA. waren ze blijkbaar verslaafd aan succes. Dat weet creatief directeur Jildou van der Bijl in het NPO Radio 1-programma ‘De Perstribune’ te vertellen. Jildou zegt: “Succes is ook een soort van verslavend en dan ga je ook denken dat de manier waarop je het doet, de beste manier is. Als je dan denkt: we zijn zo succesvol omdat iedereen zo hard werkt en we altijd voor die tien gaan en het is nooit goed genoeg, dat kan ook een hele ongezonde bedrijfscultuur opleveren. En dat was bij ons zo.” Of Linda zélf aan deze ongezonde bedrijfscultuur heeft meegewerkt is onduidelijk. Echter is Linda wel eindverantwoordelijk voor haar eigen bedrijf, net zoals John de Mol bij The Voice.

Mediabedrijf Linda de Mol onder vuur

Linda ligt het laatste jaar behoorlijk vaak onder vuur. Dit natuurlijk vanwege het feit dat haar (ex-)vriend Jeroen Rietbergen aka Vieze Jeroentje één van de hoofdpersonen is van het grote The Voice-schandaal. Broer John heeft zich mogen verantwoorden voor alle misstanden in en rondom zijn programma. Echter vonden ook veel mensen dat Linda eerder had kunnen en moeten ingrijpen. Er zouden al eerder meldingen gedaan zijn waar Linda iets mee had moeten doen volgens critici. Onlangs is Linda opnieuw met Jeroen gespot, samen op een terras in Parijs. Linda heeft destijds aangegeven dat ze samen nog wat uit te zoeken had. Velen denken dat dit het einde van de reputatie van Linda kan betekenen. En daarmee ook het einde van een groot deel van haar carrière.


Via Shownieuws