Yvonne Coldeweijer heeft afgelopen week bekend gemaakt dat ze zal stoppen met het ‘juicen’ op Instagram. Dit gaat Coldeweijer voortaan namelijk achter een betaalmuur doen. Daarvoor heeft ze een speciaal account geopend en een website waarop je je kunt aanmelden. Hierop keurt Coldeweijer je goed en krijgt je dagelijks, wekelijks of maandelijks roddels toegestuurd. Juist, betaalde roddels hebben we tegenwoordig. Daarvoor mag je 9 euro per maand aftikken of een jaarlijks bedrag waardoor je iets goedkoper uitkomt. Je hebt hierbij dus te maken met een abonnement die je maandelijks kunt opzeggen. Nu zal je natuurlijk denken dat dat niemand zal gaan doen, 9 euro per maand uitgeven aan roddels. Dat dacht je waarschijnlijk ook van de pyjama-foto’s van Famke Louise voor 35 euro per maand. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ook Coldeweijer is keihard aan het cashen.
Yvonne Coldeweijer casht keihard met betaalde roddels!
Coldeweijer heeft dus sinds vorige week haar Instagram-profiel omgedoopt tot het profiel voor haar persoonlijke foto’s en filmpjes. Juist, Coldeweijer heeft zichzelf hiermee omgedoopt tot influencer. Als juicekanaal was Coldeweijer enorm populair met op haar hoogtepunt 842.000 volgers. Sinds de bekendmaking dat ze haar profiel tot een persoonlijk influencer-profiel omgedoopt heeft zijn er echter al 91.000 mensen ‘m gesmeerd. Veel mensen blijken alleen te willen weten wat Marco Borsato nu weer gedaan heeft en niet welke sandalen Coldeweijer vandaag aangetrokken heeft. Maar, hoe staat het met het aantal abonnees? Reality.FBI is even in de cijfers gedoken en weet te vertellen dat er al 4.271 abonnees zijn die 9 euro per maand aftikken voor roddels. Een simpele rekensom leert ons dat dat inmiddels 38.225 euro en 45 cent is. Per maand. Dat is even lekker bijverdienen voor Coldeweijer die ook een podcast en kledingwebshop runt! Hier meer:
Via Reality.FBI