Vlogmeisje op balkon krijgt pakketje op d’r kop gesmeten van luie DHL-bezorger!

De gemiddelde PostNL- en DHL-bezorger heeft een onwijs drukke werkdag. Gemiddeld moeten er pér dag zo’n 250 tot 300 pakketjes bezorgd worden om de werkdag af te kunnen ronden. Dat zijn dus nog geen 2 minuten per pakketje per werkdag waarbij een bezorger dus naar je adres moet rijden, aan moet bellen en moet wachten tot je de deur opent om vervolgens weer door te gaan naar het volgende adres. Dat zou natuurlijk prima gaan wanneer al die adressen vlakbij elkaar liggen. Een grote flat of toren is dus even ideaal. Uit onderzoek blijkt dat de bezorger in ongeveer 10% van de gevallen voor een dichte deur staan. Dat betekent zo’n 30 dichte deuren per dag waarop de bezorger voor een dichte deur aan het wachten is en het pakketje ergens anders moeten afleveren wat ook weer tijd kost. Soms laten bezorgers een pakketje dan onbeheerd achter in een tuin, balkon of voor de deur.

DHL-bezorger vs. vlogmeisje: 1 – 0

Dat is natuurlijk niet altijd even fijn, wanneer je bijvoorbeeld net een dure laptop hebt gekocht en je niet thuis bent omdat het pakketje bijvoorbeeld vertraging hebt en je op werk bent. Dan kan niemand er iets aan doen. Het vlogmeisje op de volgende video had een pakketbezorger die in oplossingen denkt en waarschijnlijk op basketbal heeft gezeten. Terwijl ze rustig op de tweede etage aan het zonnen en vloggen is op het balkon komt de pakketbezorger namelijk langs. Deze pakketbezorger besloot om voor de snelle weg te kiezen en het pakketje direct op het balkon te werpen. Dat zag dit vlogmeisje echter niet aankomen:


Via Skoften