Wanneer je niet zo bekend bent op het internet en in het speciaal Facebook, dan kan het leven nog weleens lastig zijn. Wanneer je wil klagen over een bepaald bedrijf waar jij klant van bent, dan moet je wel weten waar je moet zijn. Je kunt sites als Trustpilot gebruiken, maar ook op sociale media kun je je ei kwijt. PostNL heeft nu eenmaal ongeveer heel Nederland als klant, en dat zorgt ervoor dat er weleens wat mis gaat. En waar iets mis gaat, daar zullen klachten zijn. Soraya besloot op Facebook haar klachten te droppen over de postbezorger die haar huisje voorbij is gereden. Ze klaagt trouwens niet alleen, ze heet ook nog een eis. Dit is een klacht voor de prachtige “klantenservice” om op te lossen!
De “klantenservice” van PostNL vs. Soraya!
Maar zoals je waarschijnlijk wel weet, de “klantenservice” is er niet om je klachten op te lossen en jou een fijn gevoel te geven. Nee, de “klantenservice” is in het leven geroepen om jou nóg een tikkeltje bozer te maken dan je al was. In ieder geval gaan Hammid, Hassan en Hans van de “klantenservice” hier nog wel wat over horen. Dat is duidelijk:
Zie ook: Toffe Andries doet tof tegen PostNL tof maar krijgt daar al gauw spijt van!
(via)