Wanneer je als groot bedrijf vaak klachten ontvangt dan is het zaak die goed af te handelen. Dit omdat je reputatie altijd op het spel staat. Veel klachten worden namelijk online verwerkt waar de rest van de wereld ook kan meekijken. Zo ook bij de Albert Heijn. Vroeger ging je terug naar de supermarkt met een klacht om te klagen bij de servicebalie. Of je belde natuurlijk eventjes om het op te lossen. Tegenwoordig kun je helemaal los gaan op Facebook of andere social media, daar waar iedereen kan meelezen. Grote ketens zullen dan ook bijna áltijd met zo’n klacht meegaan. De klant is immers koning. Alhoewel wij toch wel van mening zijn dat er grenzen zijn aan de uitspraak ‘Klant is Koning’.
Albert Heijn gaat gewoon mee in knettergekke klacht van Trudy en Hans
Trudy, en haar man Hans, hebben een klein foutje gemaakt. Maar toch hebben ze besloten om deze schuld volledig in de handen van de supermarkt te schuiven. Althans, dat proberen ze met deze bizarre klacht. Ze hebben namelijk aluminiumfolie, of zoals Trudy het zegt: ‘alluminimum‘, bij de AH gekocht en daardoor is de magnetron in de fik gevlogen. Of zoals Trudy het zegt, in de ‘vik‘. Ze is van mening dat het van de zotte is dat deze producten nog verkocht kunnen worden. Of zoals Trudy het zegt: ‘dat deze produkten nog verkochd kunne worden‘. Ze hebben er immers nóóit gezeur mee gehad. Of zoals Trudy het zegt ‘geseur‘!
Zie ook: Daphne van de Albert Heijn reageert geniaal op “Gepijpte Serranoham”!