“Thobias” wordt pislink ná antwoord van Basic Fit-Klantenservice op klacht!

Hoe groter een bedrijf is en hoe meer klanten een bedrijf heeft, des te vaker het mis kan gaan met de afhandeling van bepaalde klachten. Zo kan het ook voorkomen dat klanten door elkaar gehaald worden. Slordig natuurlijk maar wanneer je het rechtzet is er niets aan de hand. Maar we weten allemaal dat de klantenservice bij sommige bedrijven gewoon niet helemaal is wat het zijn moet. Basic-Fit staat erom bekend behoorlijk moeilijk bereikbaar te zijn, bijvoorbeeld wanneer je je abonnement wil stopzetten. Het programma BOOS is dan ook niet voor niets bij ze langs geweest. Ook Thobias, die eigenlijk Dolf heet, ondervind behoorlijke problemen wanneer het gaat om de service van de sportschoolketen.

Basic-Fit vs Dolf aka Thobias!

Thobias of Tobias heeft een flinke betaalachterstand opgelopen bij de sportschool. Daar is zo’n keten dan natuurlijk wel van op de hoogte en dan gaan ze achter hun geld aan. Maar Thobias heeft geen idee dat zit het geval is, zijn gegevens kloppen namelijk voor geen meter. Dolf krijgt al tijdenlang de facturen en waarschuwingen over een betalingsachterstand van ene Thobias op zijn mat, en dat is hij zat! Maar de klantenservice van Basic-Fit maakt keer op keer dezelfde fouten “LEES!!!”!

Zie ook: Man opent Frituur-zaak náást Basic Fit met deze geniale naam!

Basic-Fit


(via)