Wanneer je iets bestelt op het internet dan is de kans groot dat een bezorger van PostNL je pakketje komt afleveren. Wanneer je iets bestelt kun je tegenwoordig vaak aangeven in welk dagdeel je je bestelling ongeveer wil ontvangen. Op deze manier kun je je dag beter inplannen en hoef je niet een hele dag thuis te zijn voor je pakket. Hierdoor zal een werkdag van een bezorger ook stukken minder frustrerend zijn zonder allemaal dichte deuren. Maar zoals je vast ook weet lukt het de bezorgers lang niet altijd om in het afgesproken dagdeel langs te komen. Dat ligt gewoon aan onderbezetting die we in heel Nederland zien, zoals ook in de horeca. Daarom is ooit het geniale ‘We hebben u gemist’ briefje bedacht. Hierop staat vaak naar welke buren je bestelling is gebracht. Maar ook soms waar je bestelling verstopt is door de bezorger.
PostNL-bezorger verstopt pakketje heel professioneel!
We hebben eerder al de meest hilarische afleverpunten van bezorgers langs zien komen. Een van de meest bijzondere was het briefje ‘Pakketje in de boom‘. Je zou het bijna niet geloven, maar dat pakketje hing in het topje van een boom naast het huis. Ook hebben we bestellingen door toiletraampjes geperst zien worden waardoor de pakketjes in het toilet terechtkomen. Of door een keukenraam waardoor de hele keuken overhoop ligt zoals je kunt zien via de link hieronder. Maar het volgende pakketje is heel professioneel verstopt waardoor geen enkele voorbijganger het zou opmerken. Je zou er zonder dat briefje ook zo overheen lopen:
Zie ook: PostNL-bezorger laat ravage achter bij pakketbezorging door het raam!