Nick van klantenservice McDonald’s ontslagen na reactie op Barbara!

Wanneer je bij de klantenservice van een groot bedrijf werk als de McDonald’s, dan heb je nogal een drukke baan. Er zijn natuurlijk verschillende vormen van klantenservice. Je kunt bijvoorbeeld de hele dag belletjes aannemen van boze klanten of klanten met vragen. Of wellicht mag je de godganse dag mailtjes sturen naar boze klanten. Maar tegenwoordig zijn er voor veel bedrijven hele teams om de social media van grote bedrijven te beheren. Op Twitter komt er regelmatig een klacht te staan waarin de bedrijven getagd worden. Voor de reputatie van een bedrijf is het dan weer belangrijk om serieus met zo’n klacht om te gaan en een oplossing te vinden. In dat geval is het natuurlijk wel van belang om het hoofd een beetje koel te houden.

Nick van de McDonald’s zoekt een nieuwe baan

Nick is sinds een paar dagen werkzaam bij de klantenservice van het wereldberoemde fastfoodbedrijf. Op Twitter mag Nick speuren naar klachten om deze vervolgens af te handelen. Wanneer iemand een vervelende ervaring heeft gehad, dan kan Nick bijvoorbeeld een coupon voor een gratis maaltijd opsturen. Barbara is schijnbaar bij de filiaal van de Maccie geweest en was niet geheel tevreden. In plaats van kritiek te uiten met wat inhoud is Barbara meer van de directe manier van communiceren. Nick kan daar natuurlijk vrij weinig mee, maar misschien was het beter dat Nick deze kritiek gewoonweg even liet varen. Nick is inmiddels opzoek naar een nieuw baantje:

McDonald's