Hornbach sloopt zeurende Bianca met oerdomme klacht in een reactie!

Wanneer je een groot bedrijf hebt dan kun je tegenwoordig een hoop geklaag online verwachten. Wanneer je vroeger het niet eens was met de service van een bepaald product of bedrijf, dan ging je bellen om het op die manier op te lossen. Tegenwoordig is het heel makkelijk om gewoon een slechte recensie te plaatsen of om kritiek te uiten op social media. Helemaal prima natuurlijk, op die manier doen bedrijven hun best om de service te verbeteren en om klanten sneller tevreden te stellen. Maar dan moet dat natuurlijk wel rechtvaardig zijn. Zo nu en dan krijg je gewoon hele grote zeurkousen over de vloer waar je eigenlijk niets mee te maken wil hebben. Hornbach weet, zoals je in het onderstaande gesprek wel kunt lezen, waar de grens van ‘Klant is Koning’ ligt!

Hornbach heeft geen zin in zeurende Bianca!

Maar wat doe je wanneer er een klant online en openbaar zijn of haar frustraties uit waar jij als klantenservice helemaal niets mee kan? Juist, dan laat je even lekker weten dat je er niets, maar dan ook echt niets, mee gaat doen. Bianca vindt dat “deze stomme antwoord” in ieder geval nergens op slaat. Wat jullie?

Zie ook: Woeste Ineke gaat NOOIT meer naar Center Parcs na reactie op klacht!

Hornbach
(via)