DHL neemt ‘schijtzieke’ Claire genadeloos in de maling waardoor ze nóg bozer wordt!

Wanneer je pakketjes rondbrengt voor webshops dan kun je het aardig druk krijgen in Nederland. Veruit de meeste artikelen die we kopen, doen we tegenwoordig online. Pakketdiensten als PostNL en DHL zin dan ook enorm gegroeid in de afgelopen jaren waarin het internet steeds meer een rol speelt. Dat betekent dus ook dat je 17 miljoen potentiële klanten hebt. En hoe goed je het allemaal ook wil doen, er zal altijd wat fout gaan. En zelfs wanneer er niets fout gaat zijn er altijd mensen die gewoon leven om het klagen. Gelukkig hebben we voor die laatste categorie een fijne tegenspeler, De Klantenservice. Dan hebben we het natuurlijk niet over de echte klantenservice van een bedrijf, maar over de beruchte nepversie op Facebook.

“Klantenservice” van DHL vs. Claire

Wanneer iemand zijn of haar ongenoegen beschrijft op een openbare Facebook-pagina, dan kun je ze al verwachten. Claire begint echt flink ziek te worden van de service van DHL en uit dat dan ook op de Facebook-pagina van het bedrijf. Tijd om te kijken of we haar nóg bózer kunnen krijgen. Lager dan een 1 kan ze toch niet geven zoals ze zelf al zegt:

Zie ook: PostNL reageert keihard op bekrompen Tweet van Jerry over regenboog-busje!

DHL