De Efteling reageert prachtig en keihard op de ongeduldige Izaak!

De Efteling is weer open dus we kunnen weer in een aantal attracties. Maar zoals Mark Rutte al zei, niet in de Fata Morgana en Villa Volta, wél in de Python. Of je daar nog in wil na de video uit onderstaande link weten we niet, maar fijn is het natuurlijk wel. Niet het hele pakket, maar het pretpark heeft dan ook ter compensatie wat van de prijs afgehaald. Maar wat misschien nog wel mooier is, is de klantenservice van het pretpark. Dan hebben we het niet over de beruchte klantenservice die op Facebook actief is. Nee, de échte klantenservice van het pretpark is ook om te gieren. We kunnen wel stellen dat Steven hart voor de zaak heeft en precies doet wat er van hem gevraagd wordt door klanten, ook online. Izaak heeft namelijk een probleem, de applicatie van het pretpark loopt vast.

Steven van De Efteling helpt je uit de brand!

Izaak voelt zich dus genoodzaakt om dit online te gooien aangezien hij wil dat het pretpark even reageert. Gelukkig was Steven aanwezig achter de desk om Izaak uit de brand te helpen. Denk jij dat Izaak goed geholpen is met de hulp van Steven:

Zie ook: Efteling gaat weer open maar na deze video ga jij de Python niet meer in!

Efteling
(via)