Restauranteigenaar reageert vernietigend op domme recensie van Greetje!

Wanneer je tegenwoordig iets ergens hebt gekocht, ergens hebt gegeten of ergens iets hebt besteld, dan kun je lekker online gaan klagen. Je kunt sterren geven op talloze sites zoals Trustpilot, TripAdvisor en Google. Aan de ene kant natuurlijk goed, je kunt als klant zien of iets betrouwbaar is, zoals een webshop, of een goed restaurant. Maar wanneer een bedrijf om de een of andere reden negatief in het nieuws komt kan dit ook catastrofale gevolgen hebben, ook als de nativiteit onterecht is. Daarnaast kunt je ook klanten in je restaurant hebben die geen idee hebben waar ze terecht zijn gekomen en niet de ervaringen hebben die ze gewoonlijk hebben. Wanneer je een Aziatisch restaurant hebt met een hogere kwaliteit dan gemiddeld, dan kun je nog weleens in de knoopkomen met klanten. Bijvoorbeeld wanneer Greetje langsgekomen en een vernietigende recensie plaatst op het internet.

Restauranteigenaar reageert op recensie van Greetje!

Het gaat hierbij om Restaurant Chung uit Rotterdam. Greetje had Peking Eend besteld maar kreeg daar geen kilo bami of nasi bij, bij de doorsnee afhaalchinees wel, klagen dus. Gelukkig heeft de eigenaar van het betreffende restaurant géén blad voor de mond en heeft op gepaste en ietwat passief agressieve wijze gereageerd op de recensie van Greetje. We gokken dat die voortaan weer bij de All You Can-Eat restaurants langs zal gaan:

Zie ook: Stop met die slappe High-Tea, hier ga je High-Frikandellen!

De klacht van Greetje:

Recensie

Het antwoord van DE BAAS:

Recensie