Gordon is sinds begin dit jaar begonnen aan een soort comeback op allerlei vlakken. Dat bleek ook wel nodig, zijn contract met Talpa was afgelopen en er moest geld binnen blijven komen. Volgens Yvonne Coldeweijer, die destijds nog juice deelde, was Goor bijna blut. De muzikale comeback van Goor flopte, hij ging zich dus volledig richten op zijn horeca. Hij heeft daarom zijn restaurant Blushing in Blaricum heropend. Wie Goor op Instagram volgt ziet dat de tent vaak aardig vol zit, maar hoe zit het met de kwaliteit?
De reviews die positief zijn bevatten voornamelijk selfies van klanten met Goor. Fans dus. De negatieve reviews gaan vaak over de kwaliteit, zoals die van John: “Wij ook dezelfde ervaring laatst. Hoop bla bla en reclame, zeer matig allemaal. Bediening ronduit onvriendelijk en slecht! Klant krijgt geen aandacht, personeel wat er loopt snapt er weinig van. Voortaan verderop lunchen. Bekende BN kop is geen enkele garantie voor kwaliteit!” Ook Ger is niet tevreden: “Jammer Gordon, plank mis geslagen service en bediening slecht drankje vallen van het dienblad loopt een overdreven nicht de bestelling van drinken opnemen. Daarna zeggen dat de keuken het niet aan kan. 11 tafels, 3 man in de keuken, gasten weg sturen. Geen goed begin. Jammer, speciaal uit Rotterdam gekomen voor Jan met korte achternaam. Gr Ger chef kok bedrijfsleider.”
Gordon té aanwezig in eigen restaurant
Theo vond het zefs jammer dat Goor er ook was: “Leuke tent en aantrekkelijk eten. Wel over paard getild met onvriendelijk personeel. Helaas was ook die vreselijke Gordon er.” Bjorn meldt dat de aanwezigheid van Goor stoort: “Persoonlijk slechtste ervaring in jaren in Blaricum. Het begon al met het onvriendelijke personeel. Dit duo deed erg uit de hoogte, niet klantvriendelijk. het eten was wel oké, niet bijzonder zeker niet voor de prijs. Tot overmaat van ramp kwam Gordon ons ook nog storen. Dit is kortweg asociaal tijdens het eten. Zodra hij binnenkwam was niks meer belangrijk het draaide maar om één iemand.”
Een ander stelt dat Blushing vooral gebakken lucht is: “Lange wachtrij buiten terwijl er lege tafeltjes buiten beschikbaar waren. Serveerster gaf op onvriendelijke wijze aan dat ‘eerst de rust terug moest keren’ alvorens wij het terras mochten betreden. Daarom zijn we vertrokken naar een restaurant verderop waar de bediening prima was. Over de kwaliteit van het eten hebben we dus niet kunnen oordelen, maar wat een slechte bediening en onaardig personeel! Het ging ons niet om Gordon of BN’ers, maar om lekker eten. Conclusie: gebakken lucht.” Misschien moet Goor iets vaker op de achtergrond treden wanneer hij in zijn zaak is: