Wanneer je een pakketje bestelt, dan hoef je daar tegenwoordig niet meer weken op te wachten. Het maakt bijna niet uit wat je bestelt, het is vaak de volgende dag in huis. Of je nu een badend zoekt of een Bosch GSS 160 Multi combi schuurmachine 180W, het is de volgende dag al in huis. Via websites als Bol.com en Amazon is de keuze tussen schuurmachines en badeenden dan ook oneindig en verschillende bezorgbedrijven maken een snelle levering mogelijk. Niet bij iedere website kun je kiezen voor jouw favoriete bezorg service. Sommige mensen hebben betere ervaringen met DHL of UPS bijvoorbeeld, de grootste bezordservice in Nederland blijft toch altijd PostNL. Echter worden de levertijden door het gigantisch aantal dagelijkse bestellingen niet altijd gehaald. Dan krijg je natuurlijk klachten.
PostNL reageert op klacht van Michael
Er worden in Nederland meer dan een miljoen online aankopen pér dag gedaan. Dat is natuurlijk gigantisch veel en al die bestellingen moeten zo snel mogelijk naar de voordeuren worden gebracht. Dan kan het natuurlijk gebeuren dat er een aantal pakketjes tussenzitten die achteraf tóch niet zo snel leverbaar waren, er is een bezorger ziek of er is iets anders mis waardoor de bezorging uitgesteld wordt. Dan krijg jij je pakketje een dag later en dan wil je natuurlijk klagen. Michael besloot om een wel héél opvallende klacht te schrijven op Twitter, alles aan PostNL is volgens hem namelijk k*t! Een medewerker van de helpdesk besloot hier toch op te reageren, en die reactie is helemaal viraal gegaan: