Wanneer je iets op het internet koopt dan is de kans groot dat er een bezorger van PostNL langs komt. Wanneer het geen brievenbus-pakketje is, dan moeten ze aanbellen om het persoonlijk te overhandigen. In de drukste maanden van het jaar heeft de bezorgdienst wel meer dan 1 miljoen pakketjes te bezorgen. Maar wanneer de helft van de klanten niet thuis is, dan heeft de bezorger natuurlijk een verschrikkelijke rotdag. Die krijgt namelijk per bezorging betaalt en zo blijft er weinig over aan het einde van de dag. Daarom verzinnen sommige bezorgers andere innovatieve manieren om jouw pakketje alsnog te leveren, ook al ben je niet thuis. Bijvoorbeeld door het onder een afdakje te leggen of even door een openstaand raampje te duwen.
PostNL bezorger was het toilet achter het toiletraampje vergeten!
De bezorger van het volgende ‘We Hebben U Gemist’ briefje besloot het pakketje door het toiletraampje te duwen. Maar de meeste mensen hebben achter het toiletraampje ook een toilet staan, dat was de bezorger even vergeten. Wanneer een pakketje dus klein genoeg is om in het toilet te vallen, dan kun je toch wel even balen. Hopelijk zat daar geen nieuwe iPhone in:
Zie ook: PostNL-bezorger laat ravage achter bij pakketbezorging door het raam!